"מנפו את הכוח הגדול האמיתי שלכם – שאף אחד אחר לא יכול להיות אתם! (Todd Wheatland).

דף הבית / קידום אתר באינטרנט

קידום אתר באינטרנט

הכירו במגבלות שלכם. העבודה אותה אתם עושים כדי לחסוך בהוצאות בזמן שאתם דוחים את העבודה האמתית של פיתוח המומחיות שלכם בעסק - היא זו שמעכבת את צמיחת העסק שלכם. 

העסק שלכם במציאות הפיזית עובד ומייצר הכנסות ואפילו סבירות, וכעת הגעתם למסקנה שהגיע הזמן להצעיד אותו קדימה ואתם מתחבטים לגבי השלב הבא. אתם גם יודעים שעסק לא עומד במקום, ואם לא תעשו צעד קדימה הוא יצעד אחורה. מה שיכול לעזור לעסק שלכם לגדול בגדול זה להכנס לזירה האמתית של שנות האלפיים באמצעות אתר אינטרנט  שימושי וחווייתי למשתמשים, עם תוכן איכותי ונראות העומדת בגאווה אל מול כל המתחרים הווירטואליים שלכם ללא הבדלי וותק, גודל ומגבלה גאוגרפית.  

קידום אתר באינטרנט הוא תהליך מתמשך ותמידי שמטרתו לשמור על תנועה שוטפת לאתר, יצירת לידים ופניות עסקיות שבסופן רכישת המוצר או השירות של העסק. בין אם אתם עסק קטן או גדול, לא תוכלו להתעלם מהעובדה שהדרך שלכם אל לב הלקוחות שלכם היא באמצעות נוכחות אינטרנטית בזמן ובמקום הנכון. חשיבות התהליך עבור אתר העסק או החברה היא בבחינת "להיות או לא להיות" ובמקרה הזה אין בכלל שאלה.
אמנם שירותי קידום אתר כרוכות בעלויות אבל כמו בכל שיקול כלכלי בעסק מבחן ההוצאה צריך לעמוד במבחן התוצאה.

חשבו על נקודה אחת חשובה ומדהימה. בזירת האינטרנט יש לכם את היכולת לעמוד בתחרות מכובדת ואיכותית גם אל מול עסקים גדולים מכם בהרבה ובהוצאה זעומה ביחס לכמות ההשקעה הכספית שהייתם צריכים להשקיע בזירת העסק הפיזית. דבר אחד בטוח: ההכנסות כתוצאה מקידום האתר תעלנה בהרבה על ההוצאות.

 

אם הנכם בעלי עסק אנו בטוחים שישנן כמה עובדות שהן ברורות עבורכם ומנהלות את סדר היום והמחשבות שלכם על העסק ביום ובלילה.

כמו למשל:
כולם מחפשים הכל באינטרנט – גם את/ה, ואם נדייק 97% מהאוכלוסייה.
כל הלקוחות שלך שם – ממש כולם.
כל המתחרים שלך באינטרנט – לפחות רובם.
את/ה רוצה להיות ראשון בתוצאות של Google – או לפחות בעמוד הראשון.
את/ה רוצה שהטלפון לא יפסיק לצלצל – אנו בטוחים שהמחשבה הזאת כרגע מצלצלת לך נפלא באוזן.

מעל כל השאלות האלה מתנוססת ההחלטה: "האם לקחת מקדם אתרים מקצועי?"
 

אני כאן רוצים לעזור לך לקבל החלטה נבונה. ולפני כל ההסברים אשים לפניך את המילה האחרונה שלי: אתה חייב מקדם אתרים מקצוען. והמילה השנייה שלי: אם יש לך את הזמן, הידע והיכולת תוכל גם לעשות זאת לבד.

 

אז בואו נדבר קצת הדברים החשובים באמת.

בואו נדבר על: ​

מה כולל קידום אתר באינטרנט?
אלו מיומנויות דורש קידום אתרים?
האם אתם יכולים לקדם את העסק שלכם לבד?
איך בוחרים מקדם אתר מקצוען?

מה צריך לכלול הסכם התקשרות של קידום אתר SEO

כמה עולה קידום אתר באינטרנט?

שלבי הקידום של  UPWORDS

אם אחרי שתקראו עדיין לא תצליחו לקבל החלטה אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר בדרך שתבחרו, והנה הן לפניכם:

 

מה כולל קידום אתר באינטרנט?

 

קידום אתרים אורגני בגוגל + שיווק וקידום ממומן באינטרנט

קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן קשורים זה בזה ואין אחד מהם מחליף את השני. קידום האורגני מכין את האתר לביקור הראשון של המשתמשים באינטרנט על מנת לעשות רושם ראשוני מצוין, לצד קידומו בתוצאות החיפוש הטבעיות למקומות הגבוהים. עד שזה יקרה הקידום הממומן בא לעזור לחבר בין העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים המתעניינים או זקוקים בשירות/מוצר שאתם מציעים. פרסום וקידום ממומן פועלים מעל גבי רשת האינטרנט בחזיתות רבות, ובאמצעות טרגוט מדוייק של קהל היעד, ניתוח השפה שלו, "מקומות הבילוי" ומאפייני גלישה נוספים אנו מייצרים מודעות פרסום המושכות את תשומת ליבם בכל מיני מקומות ברשת. יצירת חשיפה ומודעות לעסק אצל הגולשים הוא רק שלב ראשון האומר "אנחנו קיימים" לאחר מכן תתחיל עבודת פיתוח קשרים ארוכי טווח ע"י בניית אמון ורצון לרכוש דווקא מכם ברגע שיזדקקו לכך.

לפניכם חלק מרשימת הפעולות הרבות שיש למקדם אתרים מקצוען לעשות בשוטף:

 

קידום אתרים אורגני כולל: 

מחקר מילות מפתח

מחקר זירת התחרות והמתחרים

טיפול באופטימיזציית קוד אתר

טיפול באופטימיזציית מבנה האתר

 
טיפול באופטימיזציית תוכן האתר

בניית פרופיל קישורים נכנסים (ויוצאים)

יצירת חוויית משתמש איכותית, נוחה, קלה ומהירה באתר

התאמת אתר לגלישה במובייל

הוספה של  תוכן איכותי באתר ומותאם לקידום האורגני

בניית אסטרטגיה לשיפורי תנועה לאתר והמרות ע"י יצירת משפך תנועה

חיבור האתר לכלי ניתוח תנועה וביצועים, והגדרת יעדים, בחינתם באופן מתמיד ושיפור אסטרטגיה בהתאם

ניהול מוניטין ע"י בניית תשתיות רבות לדחיקת אזכורים שליליים על העסק באינטרנט ברגע האמת.

קידום ממומן כולל ניהול קמפיינים ברשת גוגל וברשתות החברתיות

 

המיומנויות הנדרשות ממקדם אתר מקצועי

הבנה מלאה ושליטה במערכת ניהול התוכן עליה נבנה האתר

 

הבנה בסיסית ב- HTML ו- CSS

 

שליטה בסיסית בכלים לעיבוד התמונות באתר

 

כתיבת תוכן ברמה מקצועית, איכותית ושיווקית

 

יצירתיות ויכולת תגובה מהירה בשעת משבר בכל הקשור לתפעול האתר וניהול מוניטין

 

ידע והכרה מלאה של זירת התחרות והמתחרים של העסק

 

יחסי אנוש מעולים

 

האם אתם יכולים לקדם ונהל את אתר העסק לבד?

אפשר להשיב על שאלה זו ב "כן" ולא להאריך, אך לא תהיה זו התשובה המלאה אם לא נציין כמה נקודות של "כן, אבל...".

אם נתייחס כרגע רק לקידום האתר באופן אורגני נציין שיש מעל פרמטרים לטיפול האתר באופן אורגני. אתם בהחלט יכולים לנקוט בפעולות משמעותיות על מנת לקדם את האתר. לפעמים פעולות פשוטות מניבות תוצאות יפות באמת. אנחנו מניחים שאתם לא רוצים לנהל את העסק שלכם רק בערך, אלא רוצים לעשות את המקסימום מבחינה מקצועית על מנת למנף את האתר והעסק קדימה. עבודת קידום האתר דורשת תשומת לב מלאה לכל החידושים והשינויים בתחום, תשומת לב הדורשת קריאה ומחקר רבים בנוהל שוטף של יום עבודה ולהתנהל לאורם. שינויים וחידושים מסוימים יכולים ממש להפוך את הקערה על פיה ולהצניח את האתר במיקומים, וללא תשומת לב זהירה ופעולה מהירה הנזק יישאר הרבה זמן לאחר שקרה וכל עבודתכם היתה לשווא. 

אם יש לכם את הידע, הזמן והתשוקה להבין ולהתמקצע בתחום ה SEO אז יתכן ותוכלו להקדיש את עצמכם לקידום העסק באינטרנט ולחסוך לעצמכם את ההוצאה של העסקת שירותי קידום, אבל רגע לפני שאתם עונים לעצמכם "אני יכול" תשאלו את עצמכם עוד שאלה: מתי תתפנו לטפל בלקוחות הרבים שיגיעו אליכם כתוצאה מעבודת קידום מקצועית (בהנחה שאכן תעשו עבודה מקצועית ולא חס וחלילה תגרמו לאתר ולעסק נזק)?

הכירו במגבלות הזמן והידע המקצועי שלכם בתחום קידום אתרים, ותנו לאיש מקצוע מהימן ומקצוען לעשות זאת עבורכם. מה שמוביל באופן טבעי לשאלה הבאה:

איך בוחרים מקדם אתרים מקצוען?

בחירה נכונה של מקדם אתרים מקצועי היא צומת דרכים חשובה מאחר ומקדם לא מקצועי לא יועיל במקרה הטוב, אבל בהחלט יכול להזיק!

תמצאו ברשת מקדמי אתרים כחול על פני הים חלקם וותיקים מאוד, חלקם פחות, כך או כך הוותק לא תמיד מצדיק את איכות העבודה. לעיתים מקדמים בתחילת דרכם יש בהם את הלהט והתשוקה להצליח יותר ממקדם משופשף ואולי לעיתים אף עם שחיקה, הדבוק בשיטות קידום פרימיטיביות. הרי כבר הזכרנו עד כמה התחוום דינמי ומשתנה וחלק מעבודת המקדם היא "לרדוף" אחר ההתפתחויות בתחום ולהיות שם עבור העסקים אותם הוא מקדם ולפני כולם. בחירה לא נכונה של מקדם עלולה לגרום לכם לשלם הרבה כסף ללא תוצאות משמעותיות או חיוביות, או תגלו שהועלו באתר שיטות קידום מפוקפקות שהביאו לירידה משמעותית בדירוגכם בתוצאות החיפוש.
לקוחות מגיעים אלינו אחרי שעברו מסע אחד או ארבעה... עם מקדמי אתרים, מבינים את חשיבות הקידום אבל עוד לא מצאו את האחד שיספק את השקט והתוצאות גם יחד.

מציאת מקדם אתרים מקצועי היודע את מלאכתו נאמנה היא אינטרס שלכם ולא פחות של גוגל, המעוניינת לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה הגולשים כשמעל הכל מטרתה לתת להם את המידע הרלוונטי והאיכותי ביותר בזמן הקצר ביותר.

אנו מזמינים אתכם לצפות בסרטון מטעם ענקית החיפוש Google המסבירה כיצד להבטיח בחירת מקדם אתרים איכותי ומקצועי.

 

לסיכום סרטון זה לפניכם הנקודות המרכזיות:

אין קסמים. תוצאות לטווח ארוך יתקבלו לאחר תהליך עבודה משמעותי לקידום אופטימיזציית האתר ברמת הקוד, ברמת המבנה וברמת התוכן. אם מקדם אתרים מבטיח לכם תוצאות מהירות ומקומות גבוהים בטווח זמן קצר - זו הכשלה. תוצאות מהירות מקורן בשיטות מפוקפקות שמטרתן לעקוף את האלגוריתם של גוגל, עליהן בסופו של דבר תענשו לזמן ממושך. גוגל תמיד מגלה, והדרך חזרה תהיה ארוכה הרבה יותר. ברוב המקרים האתר נצרך לשינויים ועדכונים מקיפים הנמשכים על פני 3-4 חודשים לאחריהם ניתן להתחיל לראות תוצאות ומגמת עלייה. 

מקדם אתרים מקצועי ינחה אתכם כיצד להפוך את האתר שלכם טוב יותר, כיצד להפוך אותו לבעל ערך גבוה ושימושי עבור הגולשים בו על מנת שיחזרו אליו וימליצו עליו גם למשפחה וחברים. הוא ידאג לגדילה תמידית של האתר ע"י הוספת תכנים איכותיים. גוגל הצהירה לא פעם בשנים האחרונות שדירוג האתר בתוצאות החיפוש תלוי ברלוונטיות ובאיכות התוכן באתר וברמת ההשקעה של בעל האתר באתר לאורך זמן ובצורה קבועה. 

לקראת פגישה עם מקדמי אתרים שאת השירות שלהם אתם בוחנים קראו על פעולות קידום והיו מוכנים לשאול שאלות ענייניות המקדמות את האינטרס שלכם ומשקפות את רמת המקצועיות של המקדם. בקשו מהם להגיע עם ניתוח מצב האתר ברמה הקידומית הנוכחית שלו.
בעת פגישת יעוץ עם מקדמי אתרים SEO  בידקו עד כמה הם מתעניינים בכם, באתר ובעסק שלכם. הרגישו את התשוקה שלהם להביא עבורכם תוצאות ושאתם לא עוד עסק/אתר אחד מיני רבים (גם אם הוא מקדם עבור עסקים נוספים אתם צריכים להרגיש שהוא רתום למשימה כאילו אתם העסק היחידי). אם הם לוקחים אתכם ברצינות הם ירבו לשאול שאלות על העסק, על המטרות והיעדים, על סוג הלקוחות, על המתחרים הבולטים ועוד שאלות רבות האמורות ללמד אותם על איכות העסק, רמתו, הפוטנציאל שלו, זירת התחרות שלו וכדו'. בפגישה מקדם האתר בוחן את העסק, חוזר אל משרדו ובודק את הנתונים שקבל ממכם אל מול העובדות בשטח. בלי זה הוא לא יוכל להעריך את רמת הקושי של הקידום, את ההשקעה שזה דורש ממנו ומשם לגזור את הצעת המחיר.

בקשו הצעת מחיר מפורטת הכוללת חלונות יציאה

הכימיה היתה טובה? התרשמתם מהמקצועיות? המחיר נראה לכם הוגן? - חתמו על ההסכם והשארו עם אצבע על הדופק

מה צריך לכלול הסכם התקשרות של קידום אתר SEO

התחייבות לשקיפות. הווה אומר עדכונים שוטפים מידי חודש! עדכונים אלה יכללו פירוט על כל מה שנעשה בחודש שחלף, פירוט מצב נוכחי ותחזית עבודה לחודש הקרוב. כמו כן הדוחות החודשיים יכללו מיקומים של מילות המפתח הנבחרות, נתוני תנועה לאתר, ועוד…
התחייבות לזמינות. אמנם לא מדובר בפעל לייצור פצצות הדורש מענה במהירות האור, אבל זמינות גבוהה חשובה במקרים בהם צצה תקלה הדורשת מענה וטיפול מהיר. קבעו זמני שיחה מוגדרים מראש כמקובלים למעט שיחות S.O.S.

התחייבות להתקדמות בתוצאות. בכוונה לא רשמנו התחייבות לתוצאות כי כל תוצאה של התקדמות היא תוצאה טובה וקידום אתרים הוא תהליך מתמשך ועקבי. מקדמים המבטיחים לכם נוכחות בתוצאות הראשונות עם טרם החלו בעבודתם צריכים להדליק לכם נורה אדומה!
אחריות על תכנים. כדאי לסכם מראש מי אחראי לספק את התכנים לאתר. אם אתם מתכוונים לכתוב לבד את התכנים דאגו לקבל הדרכה מקצועית כיצד לתעל את התוכן גם ברמת קידום האתר תוך שילוב ביטויי המפתח בצורה טבעית. אם לא תציינו זאת בהסכם תצטרכו לשלם לאחר מכן על כל מאמר/תוכן נוסף שלא נכתב על ידכם. אם החלטתם להשאיר את כתיבת התוכן החדש באתר בידי המקדם ציינו כמויות.

חקר מילות מפתח. בחירת מילות הקידום לאחר חקירה של הביטויים השונים, הרלוונטיות שלהם מבחינת כוונת המשתמש, חקירת המתחרים וזירת התחרות. הסכמה בכתב לביטויים הספציפיים עם ציון בהערה כי ייתכנו שינויים ותתכן גמישות תוך כדי תהליך ומבחן תוצאות הבודקים את יעילות הביטוי. 

אופטימזצייה לאתר. הפקת דוחות של נקודת ההתחלה על מנת להשוות בדוחות הבאים.

קישורים. האם מדובר בקישורים טבעיים או רכישת קישורים? האם הם כלולים במחיר או שהם בתוספת תשלום?

חיבור האתר לכלי ניתוח מתקדמים. דוחות חודשיים יכללו ניתוחי התנהגות גולשים, דפים פופולריים, דוחות תנועה, דוחות ביטויים וכדו'

דוחות מיקומים

סיכום, למידה והחלטות על אסטרטגיות קידום לחודש הבא.

 
 

כמה עולה קידום אתר באינטרנט?

הצעת מחיר רצינית כולל מספר שיקולים חשובים ועל כן לא ניתן לייצר מחירון קבוע, גם לא ברמת אתר/עסק קטן או גדול. חבילות קידום יכולות לכלול תחומי אחריות מינימליים או מרובים ועל כן ניתן לתת הצעת מחיר רק לאחר פגישת היעוץ בה קיבל המקדם נתונים על העסק, על האתר, על מזירת התחרות והמתחרים, ורק לאחר בדיקות נוספות בכלים שונים יוכל להעריך את מידת ההשקעה ולהגיש הצעת מחיר. 
מחירי קידום מקצועי יכולים לנוע החל מ 2000 ש"ח ועד 6000 ש"ח - תלוי בדרישות בעל העסק, גודל העסק והאתר ורמת קושי התחרות. ועם זאת אנחנו ב UPWORDS מודעים לקושי שיש לעסקים קטנים או עסקים בתחילת דרכם למצוא תקציב קידום, ועבורם בנינו מודל מחירון מודולרי. מחירון המתקדם עם התוצאות.

לקבלת הצעת מחיר אונליין כתבו לנו:

 

שלבי שירותי Upwords לקידום אתרכם באינטרנט 

 

שלב ראשון - שיחת ייעוץ טלפונית להבנת הצרכים.

 

שלב שני - פגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום. מטרתה להכיר אתכם מקרוב, להכיר את העסק, את המטרות והיעדים, את הפוטנציאל העסקי, את זירת התחרות ולתאם ציפיות. 

שלב שלישי – ניתוח וכימות הנתונים. לאחר קבלת הנתונים בפגישת היעוץ נערוך ניתוחים המשקפים את מצב האתר (הצפת כשלים ברמת הקוד, המבנה והתוכן), קושי התחרות ורמת המתחרים ונפרט אותם עבורכם בהצעת מחיר כתובה. הצעת המחיר תפרט את מוקדי הטיפול בהם נשקיע כדי לקדם את אתר העסק בתוצאות החיפוש. בנוסף נפרט ונמליץ על פעולות נוספות מחוץ לאתר שיסייעו לכם להגביר את התנועה אל האתר ולהעלת הנוכחות האינטרנטית של העסק.

שלב רביעי – חתימה על הסכם התקשרות
 

 

השלב חמישי ואחרון - קידום האתר בגוגל (SEO): מחקר מילות מפתח, מחקר זירה (תחרות + מתחרים), אופטימליית אתר ברמת קוד, מבנה ותוכן, קידום דפי נחיתה מותאמים לביטויי הקידום הנבחרים בתכנים איכותיים ומגוונים תוך המשך מעקב, ניתוח התוצאות בכלים שונים, והתנהלות לאור השינויים והדרישות של גוגל, בניית מערך קישורים נכנסים, ניהול תוכן, ניהול מוניטין ועוד.

 

אם יש לכם אתר חדש או ישן ואם אתם רוצים לבחון אפשרות לקדם אותו באופן מקצועי אתם מוזמנים ליצור קשר.

 

Upwords2000@gmail.com |  058-741-741-8 | לאון בלום - חיפה

Upwords | 

Tamar Kamar

ניהול וקידום אתרים בלי פחד גבהים

ספרו לי כיצד אוכל לעזור לכם