כתיבת תוכן - ציטוטים להשראה
הדרך להצלחת כתיבת תוכן איכותי מתחילה כאן
יש מי שיגיד שכתיבת תוכן איכותי הוא כישרון מולד, ויש מי שיאמר שזהו כשרון הניתן לרכישה. בין אם אתם משתעשעים בכתיבת תוכן או זקוקים לתוכן איכותי על מנת לכתוב את הרעיונות שלכם ולחלוק את כל מה שאתם רוצים לומר עם העולם בכלל ועם הלקוחות שלכם בפרט ישנם כמה כללי בסיס עליהם תוכלו לקרוא בדף כתיבת תוכן.
גם כותבי תוכן מנוסים כמונו מקבלים לא מעט השראה מכותבי תוכן איכותיים אחרים, לא על מנת לשכתב אותם אלא לעורר כיווני מחשבה ויצירתיות ולהביא את התוכן הטוב ביותר, הרלוונטי ביותר, השימושי ביותר ובזמן הכי מדויק עבור הלקוחות שלכם.
"מהם הדברים החשובים יותר שיש לאומרם? ואיך אפשר לכתוב כתיבה חזקה יותר על הדברים שאנחנו אמורים לכתוב עליהם? מילים יכולות להיות כקרני-רנטגן. אם משתמשים בהן כהלכה - הן יכולות לחדור מבעד לכל דבר. אתה קורא ונפגע. זה אחד הדברים שאני מנסה ללמד את תלמידי - כיצד כותבים בצורה חודרת. אבל איזה צורך יש, לכל הרוחות, בכתיבה חודרת, כשאתה כותב מאמר על זמרה קהילתית או על המצאה חדשה בתחום מכשירי-ריח?" (אלדוס האקסלי - מתוך הספר "עולם חדש מופלא")
אספנו עבורכם כמה טיפים / ציטוטים שיעזרו לכם להבין את מהות כתיבת התוכן וילוו אתכם בדרך לכתיבת תוכן איכותית. שננו ואל תשכחו!
"האמת היא שאף אחד לא קורא מודעות פרסומת. אנשים קוראים את מה שמעניין אותם. לפעמים, מדובר בפרסומת "

"תוכן בונה מערכות יחסים. מערכות יחסים בונים אמון, ואמון מייצר הכנסות"
(Andrew Davis).
"דברים מדהימים יקרו ברגע שבאמת תאזינו ללקוחות שלכם"
(Jonathan Mildenhall).
"תוכן אינו המלך, תוכן הוא הממלכה" (Lee Odden).
"מהו תוכן איכותי? בסופו של יום, הלקוח הוא זה שיקבע!"
(Joe Chernov).
"אין רעיון שלא ניתן לבטא אותו ב-200 מילים. אך על הסופר לדעת בדיוק מה הוא רוצה לומר. אם אין לך מה לומר ובוער בך להתבטא, לא יעזרו לך גם כל המילים מכל המילונים"
"מנפו את הכוח הגדול האמיתי שלכם שאף אחד אחר לא יכול להיות אתם!" (Todd Wheatland).

"מדיה חברתית מייצר קהילות, לא קהלים"
(Don Schultz).
"לפני הכתיבה, חשוב הרבה. אחרי הכתיבה, מחק הרבה"
"פשוט תהיו שימושיים ללקוחות" (Jay Baer).
"תספרו סיפור רלוונטי, שקוף ומתורגט, וכולם כבר ידאגו לשתף אותו"
(Randall Lane).
"הכברה במילים היא מחלה בכתיבה המערבית. יותר מדי מילים מדללים ומטשטשים רעיונות"
(אריק הופר)

"עדיף לכתוב לעצמך ולהשאר ללא קהל, מאשר לכתוב לקהל ולהשאר ללא עצמך"
"הכלל הבסיסי בכתיבה הוא להשאיר בחוץ את החלקים שהקורא מדלג עליהם"
"המשימה שאני מנסה להשיג היא, באמצעות כח המילה הכתובה, לגרום לך לשמוע, לגרום לך להרגיש - ולפני הכל לגרום לך לראות. זה - ולא יותר, וזה הכל"
"מה שנכתב בלי מאמץ, נקרא בדרך-כלל בלי הנאה"
"הכתיבה היא מונולוג, אך היא מונולוג המקווה להיות דיאלוג"
"סוד כתיבת מאמרים טובים תלוי ביכולת לתאר לקוראים את מחשבותיהם הם, ולא את מחשבות הכותב"
מאגר שאלות ותשובות
